موسیو گنجشک خان

جیک جیک و ایضا جیکوو

موسیو گنجشک خان

جیک جیک و ایضا جیکوو

  • ۰
  • ۰

به نام خداوندی که بزرگ،خوب،مهربان،بخشنده،عادل،قدرتمند و به طور کل شایسته خداوندی است.


قبل از همه چیز سلام!

این چندمین وبلاگ بنده می باشد و نمی دونم لازم به توضیح هست که تمامی آن وبلاگ های پیشین در بهترین حالت دو الی سه پست رو شامل می شدن یا خیر؟ امیدوارم این یکی لااقل بیشتر عمر کنه و در این راستا سعی ام رو بر این دارم که مطالب اون ها و هر چیز دیگری رو هم در همین مکان بیان کنم و خب، یک مختصر توضیحاتی پیرامون عنوان وبلاگ:


بعد از تعمق زیادی این عنوان رو گذاشتم، به طور کلی، بین کل گونه های جانوری، پرنده ها رو به سایرین ترجیح می دم و بین پرنده ها هم خب بیشترین مراوده رو با انواع مرغ و جوجه داشتم که من باب ضایع بودن بیش از حد این موضوع از استعمال القابی چون؛موسیو جوجه خان و یا حتی عنوان پر ایهام؛ موسیو مرغ خان، اجتناب کردم که فکر می کنم قابل درک باشه و در این بین رسیدم به گنجشک ها که البته شخصا خودم چند موردشون رو دق دادم و در همین راستا هم خودم رو به گنجشک بودن محکوم می کنم و از طرفی هم موسیو گنجشک خان که موسیو گنگیشک خان تلفظ می شه به هیچ وجه ضایع و موهوم نیست!


و خب! در nامین شروعم حس جالبی دارم!

برای شما هم حس های جالب آرزومندم!

  • ۹۵/۰۴/۱۸
  • بوق بوقیده پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی